Afscheid nemen en voorbereiden - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Resi Coer - WaarBenJij.nu Afscheid nemen en voorbereiden - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Resi Coer - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen en voorbereiden

Door: resivandercoer

Blijf op de hoogte en volg Resi

23 Augustus 2011 | Nederland, Zeeland

Vandaag (tijdelijk) afscheid genomen van de kinderen van OBS De Wizzert. Uitgezwaaid door groot en klein. Vreemd gevoel geeft dat. Donderdag zie ik de collega's nog, onder het genot van een hapje en een drankje. Dan gaan ze een paar maanden verder zonder mij. Spannend voor ze, maar met Maud en Barbara als tijdelijke directeuren komt dat helemaal goed. Daar heb ik het volste vertrouwen in.
Vrijdag nog een borrel met familie en vrienden en dan gaat het echt gebeuren!
Ondertussen ben ik druk met de voorbereidingen.
Onderdak is geregeld en ik weet dat ik met open armen zal worden ontvangen door Ria (vriendin en directeur Sr. Regina school) en Jessie (bovenschools manager).
Ik hou jullie op de hoogte van mijn belevenissen.

Resi

  • 23 Augustus 2011 - 18:04

    Gérard:

    Hé Resi,

    Wat een prachtige uitdaging voor jou en wat een feest dat er weer uitwisseling plaats gaat vinden tussen Nederland en SXM. Het mes zal ongetwijfeld aan drie kanten snijden. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeeland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 November 2011

Abrupt einde

19 November 2011

BN-ers

26 Oktober 2011

Update

10 Oktober 2011

Saba en afscheid

04 Oktober 2011

Vakantie
Resi

Binnenkort ga ik vier maanden wonen en werken op St. Maarten. Ik vertrek op 28 augustus. Op deze site zal ik je op de hoogte houden van mijn ervaringen. Ik ga werken voor EGOAntillen (basisonderwijs) en mijn werkzaamheden omvatten o.a. het coachen van leidinggevenden en leerkrachten middels korte coachingstrajecten, het geven van trainingen en workshops (communicatie, feedback, gesprekstechnieken, voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken...) en het ontwikkelen van bovenschools beleid. Verder voer ik een onderzoek uit i.s.m. de Associatie voor Coaching. Dit onderzoek richt zich op het verhogen van de kwaliteit van coaching, met name op het gebied van vraagstelling en het concretiseren van doelstellingen.

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 19922

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 23 December 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: