Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Resi Coer - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Resi Coer - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: resivandercoer

Blijf op de hoogte en volg Resi

04 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Deze week is het hier 'herfst'vakantie en 't is prachtig weer! De zon schijnt, t is warm en de regenbuien zijn zo goed als verdwenen. En zo blijft het deze week.
Tom is jarig geweest. Hij is 22 geworden! Moeilijk om niet bij zijn verjaardag te kunnen zijn. Ik wilde het vieren dus heb ik Chris gevraagd een grote lekkere chocoladetaart te bakken. Chris werkt op het staffkantooor en bakt in zijn vrije tijd super lekkere cakes, die hij zelf overigens niet lust (!) voor de verkoop. Hij heeft dat voor me gedaan en die hebben we lekker tijdens het Centraal Management overleg op zitten smullen! Tijdens het overleg Tom gebeld en met z;n allen Lang zal hij leven gezongen. Tom stond te lachen en te gniffelen aan de telefoon! Hebben we toch n beetje samen feest gevierd.
Afgelopen vrijdag heb ik Jos van het vliegveld opgehaald. Het was een warm weerzien. Zo fijn dat hij hier is. We kunnen lekker bijpraten en genieten van elkaar en natuurlijk van de omgeving.
Heerlijk ook om even afstand te kunnen nemen van de activiteiten en ervaringen van de afgelopen weken. Goed om alles op een rijtje te kunnen zetten. Dat ruimt 't hoofd lekker op!
Morgen vertrekken we voor n paar dagen met de boot naar Saba. Het schijnt daar erg mooi en rustig te zijn. Een subtropisch klimaat, bergachtige omgeving, prachtige flora en fauna. We gaan het beleven!

Lieve groet, ook van Jos,
Resi

  • 04 Oktober 2011 - 17:57

    Loes En Simon:

    Woh... dát klinkt goed!
    Ga er heerlijk van genieten en natuurlijk ook van elkaar :-)
    Veel liefs van ons uit Oss (waar de herfst nu echt zijn intrede heeft gedaan)

  • 04 Oktober 2011 - 18:39

    Agnes :

    klinkt geweldig geniet van het samen zijn en even niet werken dikke zoen van mij

  • 05 Oktober 2011 - 06:41

    Ank:

    Dat klinkt goed !!! geniet ervan..

  • 05 Oktober 2011 - 08:14

    Häbsy Ortmans:

    Fijn te horen dat ook Jos goed is aangekomen bij jou. geniet ervan! wij verheugen ons weer op het weerzien met jullie. dan gas ik weer eens lekker koken voor de tortelduifjrs!!!!!
    liefs en groetjes XXXXXXXXXXX Häbsy

  • 10 Oktober 2011 - 20:17

    Anita Van Vlerken:

    Dag Resi,
    Wat een heerlijke beschrijving van je ervaringen op Saba. Ik zou zo op het vliegtuig kunnen stappen. Over iets meer dan twee weken ga ik dat ook doen. Ik kijk er echt naar uit.
    heb je je al een idee kunnen vormen wat mijn bijdrage kan zijn bij EGOAntillen? Uiteraard zal ik ook een deel van de tijd bezig zijn met de analyses van de coachingsgesprekken en met het verdere onderzoek naar de effecten ervan, maar dat kan eventueel ook weer thuis. Wanneer ik jouw beschrijvingen lees gaat het vooral om de basics. Niet te veel tegelijk aanpakken, maar vooral ook borgen, borgen, borgen, anders komt er vervolgens niets van terecht.
    Maar eerst en vooral verheug ik me er op je weer te zien.
    Liefs, Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 November 2011

Abrupt einde

19 November 2011

BN-ers

26 Oktober 2011

Update

10 Oktober 2011

Saba en afscheid

04 Oktober 2011

Vakantie
Resi

Binnenkort ga ik vier maanden wonen en werken op St. Maarten. Ik vertrek op 28 augustus. Op deze site zal ik je op de hoogte houden van mijn ervaringen. Ik ga werken voor EGOAntillen (basisonderwijs) en mijn werkzaamheden omvatten o.a. het coachen van leidinggevenden en leerkrachten middels korte coachingstrajecten, het geven van trainingen en workshops (communicatie, feedback, gesprekstechnieken, voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken...) en het ontwikkelen van bovenschools beleid. Verder voer ik een onderzoek uit i.s.m. de Associatie voor Coaching. Dit onderzoek richt zich op het verhogen van de kwaliteit van coaching, met name op het gebied van vraagstelling en het concretiseren van doelstellingen.

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 19916

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 23 December 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: